Hva er et meningsfylt og verdifylt liv??

Spørsmålet er for mange ikke lenger OM de «ønsker det». Det er et faktum at de gjør, men HVA er det???

Spørsmålet er stort, men lar seg besvare!

• Du er mer enn personligheten din!
  • Du er mer en rollene dine i hverdagen!
  • Du er mer enn en svamp i den kollektive bevisstheten!
  • Du er mer enn en «maktesløs» forbruker, som ønsker endring!
  • Du er en sjel i en kropp, som kanskje ikke kommer gjennom til deg, og lengselen blir større og større!

På Akashaskolen er våre hovedfelt; Metafysisk vitenskap, psykologi, andre vitenskapelige retninger som kvantefysikk, epi-genetikk og PSI, og dette er knyttet opp med en av de beste, internasjonale, læringsretningene for utvikling av INTUISJON!!

I dag lever vi i «Epidemien av tapt mening», som en svensk psykolog har skrevet doktoravhandling om. HVA ER TAPT MENING?

Det er det motsatte av å ha et godt vennskap med sjelen din, ikke bare forsøke å blidgjøre personligheten din. Når vi mister kontakten med den delen av oss, som gav oss karakter og personlige egenskaper både som barn og i tenårene, finner vi tilbake til oss selv igjen! DA FINNER VI MENING IGJEN!

Vi driver ikke med «New-Age» hobby! Med det mener vi lettvinte «åndelige» tilnærminger som elegant hopper bukk over vår essens og hvor vi skaper fra. Vi leverer altså ikke dagdrømmingskurs.

Du får solid kompetanse og teknikker allerede på Introkurset, som er nøkkelen til alt intusjonsarbeide vi fokuserer på, i de forskjellige trinnene på Akashaskolen.

Rent nevrologisk og fysiologisk er dette forutsetninger for å kunne stole godt på den indre stemmen, der du bare vet du er på rett vei:

Da får du kompetanse og mestring av intuisjon, men også stress, jording og beskyttelse. For å finne inspirasjon, intuisjon og handlekraft, dreier det seg om å være i nuet. Det øyeblikket vi stresser er vi ikke lenger intuitive –vi er instinktive! Og da reagerer, føler, tenker og handler vi akkurat som vi gjorde forrige gang… derfor opplever mange mennesker at de repeterer livet sitt. Havner i de samme typer situasjoner, med de samme typer mennesker igjen og igjen. Og hjerneforskerne bekrefter dette. Dersom du ikke lærer deg å aktivere frontal-lappen vil du ende med å repetere tidligere erfaringer! Dette forklares ryddig, lett forståelig og med full tyngde fra vitenskap og energiforståelse fra mange kilder.

I løpet av en helgen

vil du lære teknikker for å gi slipp på stress og andres energi, samt å få mer energi og overskudd selv. Du vil lære om jording, integritet og det å være autentisk i eget liv. Du vil lære om i hvor stor grad virkelighet er subjektiv, og dersom du opplever at din virkelighet ikke rommer alt du tenker den kunne, så må du skape ønsket virkelighet fra der vi som mennesker skaper vår virkelighet.

Vi tilbyr også effektive og enkle beskyttelsesverktøy. Vi jobber med dyprollemønstre og bevissthet. Her vil du forstå prinsippene som gjør at vi mennesker kan strutte av energi, men vi kan også oppleve å bli HELT tappet og gå tom.

Du lærer kommunikasjonsteknikker, som også kalles «sjel-til-sjel kommunikasjon». Her fokuserer vi på forskjellige menneskelige og energetiske fallgruver. Du vil lære å få innsikt i hvordan våre møter med kjente og nye mennesker foregår på energinivå. Noen mennesker «gir» oss energi, noen mennesker «tar» vår energi. Du vil også lære fantastiske teknikker for å forstå disse energiprosessene, som skjer ubevisst mellom alle mennesker.

OG du lærer grunnleggende «law of attraction» eller manifesteringsteknikker. Akashaskolen jobber gjennomgående i grenseland mellom det «alternative» eller supplerende, og vitenskap. Og i dag vet vi ganske mye om hvordan våre nevrale nettverk, altså erfarings «databasen» vår, fremprovoserer det vi frykter eller forventer. Våre fremste hjerneforskere har i dag avdekket hvorfor vi havner i de samme type «nivåer» både økonomisk, i forhold til sosial status, i forhold til relasjoner, både partner og vennskap, og ikke minst rent helsemessig. Vi «bestiller» det… Ikke bevisst –men ubevisst. Psykologien har fått mye spennende forskning å bryne seg på etter at det ble avdekket at inn-adopterte barn utviklet de samme obskure, sjeldne, «arvelige» sykdommene, som resten av familien var disponert for… Vi skaper alle vår subjektive virkelighet, lær det å skape den virkeligheten du har mest lyst på!

Så unn deg selv en reise innover, et møte med ditt indre landskap og en verktøykasse av teknikker for å skape en sunn og god balanse i livet ditt.

Akashaskolen er i dag Norges største skolen innen utvikling av intuisjon. Vi har et fantastisk metodeverk, utviklet på 1960-tallet i Berkley California. Pr i dag er det flere hundre tusen mennesker, verden over, som har lært seg disse intuisjon-, energi -og stressmestrings-teknikkene, og tilbakemeldingene er overveldende!

Så ta deg selv på alvor og sett det i førersetet i ditt eget liv! Og meld deg på vårt Introkurs.

Praktisk Informasjon:

Introkurset går over en helg, fra 10:00-18:00 hver dag (med lunsjpause). Kurset koster 2500,- for hele helgen.

[contact-form-7 id="1820" title="Kontaktskjema Introkurs"]

Du kan også sende en e-post til post@akashaskolen.no med påleldingsdetaljer.