På denne siden vil vi belyse 2 elementer: hvordan du går frem for å bestille en healing og hvordan du går frem for å lære heale med Quarts krystall.

På Akashaskolens programmer har vi en mengde forskjellige healingmetoder i opplæringen. På første året har vi 2 forskjellige healingkurs og metoder, på andre året tilbyr vi svært avansert energibalansering med Quartskrystall, der vi også jobber i dybden av den hellige geomtrien, og dette følges opp både på tredje året og på fjerde året.

Ellers så har vi et helgekurs med opplæring i Energibehandling med Quarts Krystall.

Dersom du ønsker å bestille en healing kan du ta kontakt med Akasha skolen på telefon: 994 29 029.
Det kan du også gjøre dersom du er interessert i et Energibehandlingskurs med Quarts Krystall.

Vi tilbyr da et helt helgekurs kurs i denne utrolig spennende behandlingsmetoden. Vi har nå lang erfaring med disse metodene og fordi Quarts verktøyene er så sterke og virkningsfulle er dette en metode som alle kan lære seg. Det følger med et komplett behandlingssett som gjør at du vil være helt trygg på å gjøre behandlingen riktig.

Dette er en behandlingsmetode som du også vil ha glede av å kunne gi til dine nærmeste. Spesielt barn viser seg å være svært mottagelige for slike behandlinger. Du kan jobbe både på rent fysiske plager, men kanskje vel så viktig, er det en metode som også jobber med å øke flyten på det mentale plan.

Vi lever i en forholdsvis hektisk tid og det er ikke uvanlig å bli utslitt og innimellom går man også tom. Dette er kanskje noe av det mest demotiverende vi opplever, og da er det virkningsfullt å kunne jobbe seg tilbake til opplevelsen av tilstedeværelse og mening.

Svært egnet for terapeuter

Dette er også et ypperlig kurs for terapeuter. Du vil kunne starte å praktisere etter kurset, som går over en helg. Akasha skolens Introkurs, som går over en helg, er obligatorisk for å kunne ta Energibehandlingskurset.