Livet i flytsonen: Akashaskolens manifestasjonskurs.

flytsonen2

Du har forhåpentligvis vært der… I flytsonen! De gangene da tingene faller på plass, livet flyter lett og tingene legger seg til rette. Noen mennesker har en erfaringsbasert forventning om at dette skal være normalen, og har en håndfast og påtagelig evne til å få det som de ønsker i livet. Denne tilstanden kan du jobbe opp energetisk, men du kan ikke «fake» den eller late som om. Det må være «sant» for oss at vi kan tiltrekke oss den virkeligheten vi selv ønsker. På dette kurset lærer du det som gjerne kan kalles «the missing link» eller den manglende biten i temaet «Law of Attraction» eller det å tiltrekke oss energiene på det vi ønsker oss inn i livet. For å få til dette, må vi både innom personlighetspsykologien, og de arketypiske utviklingsfasene, og vi må innom det aller siste i forskning på cellebiologi, publisert av de store amerikanske forskningsuniversitetene.

Dette kan høres akademisk ut, men det er grunnleggende prinsipper, som er lette å forstå, og som setter hele konseptet i at alt du sender ut kommer tilbake i et svært logisk lys! Som vi snakker mye om på Akashaskolen og på Introkurset, så er vi alle nødt til å jobbe med mottaksapparatet, og det å være i stand til å matche eller møte vibrasjonen på det vi ønsker å tiltrekke oss. Det finnes mange metoder med visualisering og affirmasjon, og de virker ofte, men mange opplever at de ikke kommer gjennom på de virkelig viktige temaene i livet, og dette medfører ofte et stress i forhold til at det kan gjøre nesten «vondt verre» å «vite» at det går, men at man ikke får det til. Kurset er en kjempesuksess, og vi setter opp ekstrakurs! Grunnen til dette er at det virker!

Vi får allerede tilbakemeldinger om at metodeverket har gitt konkrete og synlige resultat.
Vi har generelt for liten forståelse om at vi kun kan skape fra nåtilstanden, og at det å erklære at «når bare jeg får DET, da…», «bare jeg tjener så mye…, veier så lite…, får den tittelen…, får den kjæresten…» osv. Er med på å hindre oss i å faktisk tiltrekke oss det vi ønsker mest! Dette er forståelig psykologi, men det må integreres for at vi kan ta full plass i førersetet i eget liv!

Kurset er basert på at:

• Du vil få en kognitiv forståelse av hva det vil si å være i mottak og ved hjelp av energikjøringsteknikkene du lærte på Introkurset vil du kunne ta ansvar for å være i en tilstand der du manifesterer lett, og i fortrolighet med deg selv om hva du vil ha og ikke minst hvorfor.
  • Du vil få en dyptgående forståelse og virkemidler for å jobbe med å matche vibrasjonen, energien, hertzen til de temaene du virkelig vil si ja til.
  • Du vil få ressursverktøy i løpet av kurset, som hjelper deg å beholde jaet ditt.

Praktisk Informasjon:

Kurset går over en fredag kveld 17.00-21.00 og lørdag 10.00-18.00 (med lunsjpause). Kurset koster 2000,-. Neste kurs holdes: 29-30 August og etter det et nytt 14-15 November.

Send en enkel forespørsel eller meld deg på i skjemaet under.

[contact-form-7 id=»1820″ title=»Kontaktskjema 2″]