På denne siden vil vi belyse 2 elementer: hvordan du går frem for å bestille en reading og hvordan du går frem for å lære å lese og å utvikle din Clairvoyance.

Det som gjør en reading så effektiv er at dette er en måte å nærmest ta temperaturen på hvordan energien er i livet ditt for øyeblikket. Svært ofte ser vi ikke «skogen for alle trærne» når det gjelder egne løsninger og muligheter. En reading er svært, svært ofte en overraskende positiv opplevelse, selv om det jobbes i dybden og viktige elementer kommer for en dag. Vi får veldig ofte tilbakemeldinger som går på at det har vært berikende, opplysende og for noen til og med gitt dem det ekstra de trengte for å gå for drømmen, gå for gull eller sette nye ting ut i livet. For studentene våre som går på skolen bruker de nettopp utdannelsen til å nå målene sine i livet og det er så godt som uten unntak at brikker falt på plass i readingarbeidet som gjøres på skolen, og at studentene skrur opp volumet på livet sitt… og lever ut mer av sitt potensiale!

Dersom du ønsker å bestille en reading for å bli lest av en Clairvoyant kan du ta kontakt med Akasha skolen på telefon: 994 29 029.

Her kan vi tilby deg en lærer reading som varer en time og et kvarter. Den koster kr: 1.000,-. Da blir du lest av skolens hovedlærer som har mange års erfaring og et par tusen readinger bak seg.

Et annet svært attraktivt tilbud er å bli lest av studentene. Dette er da enten en gruppe med førsteårstudenter, ofte 3 personer og det er alltid en lærer til stede og bistår og veileder underveis. En slik reading koster 300,- og varer ca 2 timer, med en pause i mellom. Dette er et virkelig flott alternativ dersom du er litt nysgjerrig på hvordan det hele fungerer.

Et siste alternativ er å bestille en studentreading av en av de videregående studentene. Mange av disse er allerede i gang med egen praksis og våre viderekommende studenter er virkelig svært dyktige. Dette er også en populær måte å selv oppleve å bli møtt sjel-til-sjel og på å få kontakt med de prosesser og muligheter en har i livet akkurat nå.

Dersom du har lyst til å vurdere skolen kan du kontakte oss på : 994 29 029, og så setter vi opp en uforpliktende samtale. 1års programmet på Akasha skolen kalles Clairvoyantprogrammet og går ut på følgende:

En Clairvoyant bruker intuisjon til å se ting klarere og fra et annet perspektiv. En Akasha reading er å se på, og av og til heale, de delene av livet som du vil ta tak i og gå i prosess på.

På skolen lærer du å se deg selv som et helt menneske. Ved å lese og å bli lest kan du forstå de problemer, dypere omstendigheter og illusjoner du lever med. Ved å gå bak bildene lærer du å forstå dybden i situasjoner og hendelser som oppstår i livet ditt. Vi verken spår fremtiden eller forteller deg hvordan du skal leve. Vi hjelper deg til å se mulighetene i livet ditt, som du selv kan skape. Da kan du selv finne dine egen unike vei og se ditt fulle potensiale. Under en Akasha reading lærer du å jobbe med enkle verktøy som farger, bilder og frekvenser. Du lærer å lese auraer, og å forstå bildene, samt en rekke teknikker for å hjelpe deg å løse opp i det du, eller den du leser, sitter fast i.

Dersom du ønsker å forsøke deg litt på Energiarbeid, eller bare er nysgjerrig anbefaler vi vårt Introduksjonskurs, som er et helgekurs som gir den grunnleggende innføring i det å jobbe med energiteknikker og energiverktøy. Dette kurset er obligatorisk for alle som skulle ønske å begynne på skolen.

-Introduksjonskurset er et grunnkurs der du lærer teknikker og verktøy for bruk av intuisjon og clairvoyance.

Du lærer teknikker så du kan gi slipp på stress og andres uønskede påvirkning, dette gjør at du får mer energi og overskudd. Vi tilbyr også effektive og enkle beskyttelsesverktøy. Som kronen på verket vil du også lære å manifistere. Da lærer du å åpne for å få inn det du ønsker i livet ditt. Det være seg økonomi, jobb, relasjoner eller i livet generelt. Introkurset koster 2300,- for en hel helg.