Energibehandling med quarts krystall er en metode som har røtter helt tilbake til buddhas tid. Quarts verktøyet vi benytter er levert av h.h. gyalwa jampa rinpoche; buddha maitreya, og det er buddhistiske lamaer som kobler energiverktøyet, som hovedsaklig består av quarts krystall. Som alt annet energiarbeid som springer ut fra den østlige tradisjonen, er også denne metoden basert på balanse. Når mennesket er i balanse, vil den frie viljen og handlekraften være tilgjengelig for oss. Men når erfaringer, hendelser eller vår fortid tapper oss, eller vi er syke, slitne og har mye stress, resulterer dette i ubalanse.

For å finne tilbake til overskuddet, må vi igjen ha flyt i energibanene!dette går helt ned til cellene og atomene i kroppen. Som all annen naturbasert behandling vil du ved å fjerne «proppene» og der energien har gått i loop, hjelpe kropp og sjel til å gjenvinne balansen. Dermed gjenfinner du kraften din. Når en vanndråpe treffer vannet vil den sette i gang bevegelse i alle vannmolekylene rundt seg. Slik vil også en energibehandling heve frekvensene som berøres, og det vil igjen berøre cellene og atomene i kroppen din! Og selv om det kan dreie seg om ganske små forandringer skjer det forandringer når energien øker.

Akasha skolen tilbyr kurs i denne utrolig spennende behandlingsmetoden. Vi har nå lang erfaring med disse metodene og fordi quarts verktøyene er så sterke og virkningsfulle er dette en metode som alle kan lære seg. Det følger med et komplett behandlingssett som gjør at du vil være helt trygg på å gjøre behandlingen riktig.

Dette er en behandlingsmetode som du også vil ha glede av å kunne gi til dine nærmeste. Spesielt barn viser seg å være svært mottagelige for slike behandlinger. Du kan jobbe både på rent fysiske plager, men kanskje vel så viktig, er det en metode som også jobber med å øke flyten på det mentale plan.

Vi lever i en forholdsvis hektisk tid og det er ikke uvanlig å bli utslitt -og innimellom går man også tom. Dette er kanskje noe av det mest demotiverende vi opplever, og da er det virkningsfullt å kunne jobbe seg tilbake til opplevelsen av tilstedeværelse og mening.

Dette er også et ypperlig kurs for terapeuter. Du vil kunne starte opp å praktisere etter kurset, som går over en helg. Akasha skolens introkurs, som går over en helg, er obligatorisk for å kunne ta energibehandlingskurset.

For å lære mer om kvalitetene til quarts krystall, klikk deg inn på healing sidene våre. Her finner du nyttig informasjon om hvordan og hvorfor quarts krystall gir så enestående kvaliteter til healing.

Praktisk informasjon:

Energibehandling med quarts krystall kurset går over en helg, fra 10:00-17:00 hver dag (med lunsjpause). Neste kurs finner du informasjon om på kurssiden. På kurset får du med et fullt sett til å utføre behandlingen. Quartsverktøy kan kjøpes på kurset om man trenger det.